sobota, októbra 13, 2007

Ranna cesta do prace

Tak dnes ranecko som opat naskocila na novsi bus - velky biely s ruzovym pasom. Kebyze mam platit riksakom kazdy den za cestu do prace a spat, tak mi vela nezostane. A navyse stale sa handrkovat o cenu..... Ale o tom inokedy.

Takze naskocim si na busik..... ani velmi plny nebol. Dnes to bude pohodicka, som este ospala, vela som toho nespala, tak aspon si cestou este trochu oddychnem. Z radia (ano v busoch maju male repraky) huci rezka indicka pop muzicka. Do toho pravidelny doprovod huciacich klaksonov. Ludia na dalsej zastavke sa tlacia dnu. Muz ktory predava listky nas vydatne okrikuje, aby sme sa podali. V ospalej nalade mi to vsetko prislo totalne smiesne... Bus plny ludi a ze podajte sa! Baletim si tam na spickach, snazim sa neprist o slapky, ked mi na ne niekto stupi pri tlaceni sa dopredu, taska na bruchu ci skor v bruchu...K tomu trma vrma.....a este clovek, ktory predava listky, akoby v buse bolo tolko miesta:-D A system nastupovania a vystupovania - nastup zadnymi dverami a vystu prednymi. Hahaaa a medzi tym prekazkova draha - kopa ludi a uzka ulicka. Kazdy den je to zazitok!

Vysim si tak ospalo z drzadla nad hlavou, vonku plynie znama ulica: nakupne stredisko, krizovatka, obchody s indickymi napismy, .... Zenicka na sedla podo mnou sa posunula a dievca vedla nej mi uvolnilo kusok miesta. Parada, dneska sedim! Tak si 3 sedkame na sedadle, slniecko sa na nas pozera, z otvoreneho okna aspon trochu pofukuje, ale aj s prachom....no nic, uz som si zvykla. V ociach je prach tak ci tak,takze zasada znie neotvaraj usta....

Zrazu sa nejako podivne miestny rozkricali. Viac ako obvykle:-D Brutalne rychlo sa zacali sypat von! Postavila som sa, ze co sa deje.... a nasla som sa stat vonku! Tak to bola rychlost... ani neviem, ci som mala nohy na zemi a sama som kracala ci ma dav vyniesol von....Totiz z motora sa zacalo dymit! Behom 15 sekund bol totalne narvany bus prazdny. Tak aspon v niecom si fakt vedia maknut :-D Teraz sa vsetci usmievkaju a chechtaju, ale mali ste ich vidiet pred tymi 15 sekundami!

Tak som naskocila na dalsi bus. A sup ho do prace. No nic, dnesna ranna cesta bola zase o nieco viac dobrodruzna......

2 komentáre:

Aďka povedal(a)...

Ahoj Jani,
tak to si mala riadny adrenalin na rano:)))
diky za tento link - budem ho sledovat a uz sa tesim na tvoje infosky:)
Tak sa drz zatial papa

lydia povedal(a)...

nuz tak to mas riadne dobrodruzne, dalsi pribeh do zbierky: "na stare kolena porospravam vnucatam"